Лют 16, 2011 о 18:05 | Автор: admin
На уроках практикують самостійне і колективне розв'язування задач. Завдання вчителя — правильно організувати обидві форми роботи учнів, не нехтуючи жодною з них. Багато методистів шкіл особливо наголошують на організації самостійного розв'язування задач учнями. Це й справді досить важлива і відповідальна справа. Треба домогтися, щоб кожний учень 9—10-х класів умів самостійно розв'язувати задачі принаймні середньої складності.
Читати далі »
Лют 16, 2011 о 17:55 | Автор: admin
Особливо важливу роль під час розв'язування стереометричних задач відіграють малюнки. Але малюнок тут — не мета, а тільки допоміжний засіб. Якщо учень може розв'язати задачу без малюнка, він може його й не виконувати.
Розв'язання переважної більшості стереометричних задач, поданих в учнівських навчальних посібниках, бажано супроводити малюнками. Треба намагатись, щоб малюнки були правильними, наочними і щоб їх легко можна було виконувати. Іноді вважають, що учнівські малюнки до стереометричних задач повинні бути також повними і метрично визначеними. Однак не слід вимагати виконувати такі малюнки до кожної задачі. До тієї самої задачі можна пропонувати той чи інший малюнок.
Читати далі »
Лют 2, 2011 о 19:34 | Автор: admin
З явищем тертя людина зустрічається щоденно в процесі трудової діяльності: в одних випадках вона зменшує його, в інших — збільшує. Сила тертя супроводжує будь-який рух тіла чи стан спокою. Вона виникає при безпосередньому стиканні тіл і завжди напрямлена вздовж поверхні стикання.
Є такі види тертя:
- спокою,
- ковзання,
- кочення,
- сухе і рідке тертя.
Сила тертя спокою напрямлена протилежно — силі, що прикладена до нерухомого тіла і паралельна до поверхні стикання його з іншим тілом.
Читати далі »
Лют 2, 2011 о 18:17 | Автор: admin
У випадку малих деформацій тіл, зв'язок між пружністю і деформацією виражається законом Гука: сила пружності пропорційна до величини деформації
\[\]
Читати далі »
Січ 22, 2011 о 22:15 | Автор: admin
На початку 80-х років XX століття Пітер Холлоран, професор математики з Сіднею, вирішив організувати новий тип гри-конкурсу для австралійських школярів: підбірку задач із варіантами відповідей, перевірку яких здійснює комп’ютер. Тисячі школярів могли взяти участь у грі одночасно. Успіх австралійського національного математичного конкурсу був надзвичайний.
У 1991 році два французьких математики вирішили провести цю гру у Франції, назвавши її «Кенгуру» на честь своїх австралійських колег. Перша гра зібрала 120 000 учнів коледжів. Пізніше конкурс охопив також школярів та ліцеїстів.
Читати далі »
Січ 22, 2011 о 21:27 | Автор: admin
Самоучка — це сайт присвячений навчальному матеріалу для дошкільнят і школярів молодших класів, вивчення якого за допомогою інтерактивних флеш-ігор допоможе полегшити навчання в початкових класах, викличе у дитини інтерес до уроків в школі.
Всі батьки хочуть, щоб їх діти добре вчилися в школі. А успіх багато в чому залежить від того, як складеться навчання в першому класі, наскільки посильними для першокласника виявляться завдання на першому етапі навчання.
«Лічба». Вправа для тих, хто починає вивчення першого десятка.
Читати далі »
Січ 22, 2011 о 19:33 | Автор: admin
У межах співпраці між Управлінням освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради та проектною групою «EDUkIT» (м. Харків) з лютого 2009 року триває етап тестування програми «Конструювання інтернет-сайтів для шкіл» — http://edu.kh.ua/.
Читати далі »
Січ 22, 2011 о 15:35 | Автор: admin
Додаток № 7 до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.12.2010 р. № 1218 (із змінами та доповненнями, внесеними відповідно до наказу від 27.12.2010 №1292)
3авдання зовнішнього незалежного оцінювання з математики:
- будувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів i явищ та досліджувати ці моделі засобами математики;
- виконувати математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, складання та розв'язування пропорцій, наближені обчислення тощо);
- виконувати перетворення виразів (розуміти змістове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних, виражати з рівності двох виразів одну змінну через інші тощо);
Читати далі »
Січ 20, 2011 о 00:39 | Автор: admin
Ми знаємо, що у природі існує декілька видів сил: сила тяжіння, сила тертя, ядерні сили, електрична сила, магнітна сила, або якщо узагальнити, то маємо сили гравітаційні, електромагнітного походження, слабої взаємодії та сильної (ядерні) взаємодії.
Читати далі »
Січ 18, 2011 о 14:26 | Автор: admin
Явище збереження швидкості тіла називають інерцією. Тому й система відліку, відносно яких тіла рухаються із сталою швидкістю, коли зовнішні дії на них компенсовані, називають інерціальними, а перший закон Ньютона — законом інерції, інерціальних систем відліку — безліч.
Читати далі »