Що швидше за все?
Найшвидше «біжать» світлові хвилі, а також радіо хвилі — дуже довгі світлові хвилі. У безповітряному просторі і ті й інші пробігають в секунду 300 тис. км.
Читати далі »Найшвидше «біжать» світлові хвилі, а також радіо хвилі — дуже довгі світлові хвилі. У безповітряному просторі і ті й інші пробігають в секунду 300 тис. км.
Читати далі »31, 331, 3331, 33331, 333331, 3333331, 33333331 — прості числа.
А вже 333333331 — не є простим, бо ділиться на 17.
Хитру сороку
Спіймати морока,
А на сорок сорок
Сорок морок.
Раз, два, три, чотири, п’ять —
Вийшов зайчик погулять.
Як нам бути, що робити?
Треба зайчика зловити.
Будем знову рахувать:
Раз, два, три, чотири, п’ять…
Майстер-Тест — це безкоштовний інтернет сервіс, який намагається задовольнити потреби кожного, хто хоче використовувати інтернет для перевірки знань за допомогою тестів та підготовки студентів та учнів до проходження тестів.
Основна мета ресурсу:
Автор: Якушев Анатолій Володимирович (Вчитель математики та інформатики, вища категорія, вчитель-методист. Педагогічний стаж — 30 років).
Досить часто при розв’язуванні різноманітних задач математики, і не тільки математики, доводиться застосовувати теорему косинусів. Свідоме засвоєння цієї теореми учнями є важливим аспектом навчального процесу.
В даній розробці пропонується ще один підхід вивчення теми «Теорема косинусів» в курсі геометрії 9 класу.
Автор: Якушев Анатолій Володимирович (Вчитель математики та інформатики, вища категорія, вчитель-методист. Педагогічний стаж — 30 років).
Вперше в шкільному курсі математики рівняння прямої виводиться в 8 класі після розгляду початкових питань теми «Декартові координати на площині» (Погорєлов О.В. Геометрія. Підручник. для 7 — 9 кл. — К.: Школяр, 2004.). Рівняння отримують у вигляді ax + by + c = 0. Далі учням пропонуються задачі, в яких потрібно знайти рівняння прямої, що проходить через дві задані точки. При знаходженні цих рівнянь доводиться розв’язувати систему двох рівнянь з трьома невідомими. Одна з таких задач розв’язана в підручнику, при цьому, щоб отримати остаточне рівняння, відбувається скорочення рівняння на с без пояснення можливості такого скорочення. Щоб позбутись цієї та інших незручностей пропонується іншій підхід вивчення питання, пов’язаного з рівняннями прямої і її властивостями...
Автор: Якушев Анатолій Володимирович.
Сучасні комп’ютерні технології дозволяють більш ефективно вивчати окремі теми шкільного курсу математики. Розглянемо застосування одного з найпоширеніших програмних засобів — електронної таблиці Microsoft Office Excel для вивчення властивостей елементарних функцій, використовуючи графічні можливості цього продукту...
Мета:
Мета: Виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх дотепними іграми, логічними задачами з елементами гумору, викликати радість пізнання.
В зал заходять діти – цифри від 1 до 9, а за ними – решта дітей групи. Кожна цифра характеризує саму себе.
Кругла, наче буква О,
Цифра “нуль”, або ніщо
Як стоїть він сам-саміський,
То й не значить нічогісько!
Далі діти читають вірші С.М.Маршака у перекладі Наталі Забіли.
Мета. Узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.
Обладнання. Лист професора Будьласки, 7 розрізаних ключів, Карта подорожі із зупинками, плакат "Правила поведінки", картки для семафора, конверти із завданнями, словник чемної людини, плакат, портфель з книжками.
Мета виховного заходу: повторити і узагальнити знання учнів з математики; розвивати логічне мислення, вміння знаходити вихід із нестандартної ситуації; виховувати увагу, самостійність, потяг до знань. Виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх логічними задачами з елементами гумору.
Форма проведення: гра-змагання, умови якої такі ж, як в телегрі «Брейн-ринг».
Методи проведення: Змагання команд в розв’язуванні нестандартних задач, підібраних вчителем з математики, в умінні висловлювати суперникам, журі і вболівальникам свої думки, в умінні перевіряти чужі розв’язки.
Використані джерела: