Математичний куточок у початковій школі
Математичний куточок можна створити в кожному класі. До його організації слід залучити дітей. Вони повинні виготовити під керівництвом учителя всі наочні посібники. Для цього слід використати гурткові заняття, підготовку до проведення загальношкільних заходів, математичні екскурсії тощо.
Так, цікаві задачі, які самостійно склали учні на зібраному під час екскурсій матеріалі, вони виконують на креслярському або іншому цупкому папері і зазначають клас, дату виконання роботи і прізвища виконавців і зберігають у математичному куточку. Там також зберігають цікаві історичні задачі, що відповідають вікові і рівню знань учнів.
Збирання числового матеріалу треба організувати так, щоб діти самостійно брали з життя, газет і журналів або при вивченні інших дисциплін цікаві для них числові дані.
З метою заохочування учнів до цього слід відмічати тих, хто найчастіше поповнює куточок новими даними, використовувати матеріал математичного куточка на уроках, вказуючи при цьому, хто його дав.
У куточку повинні бути прилади для креслення діаграм, планів та виготовлення наочного приладдя, а також зразки одиниць мір — одиниці довжини, одиниці площі, одиниці об'єму, одиниці ваги.
У куточку влаштовують виставку кращих робіт учнів, виготовлених на гурткових заняттях (моделей геометричних тіл, зошитів, посібників для усної лічби, практичних задач з їх розв'язанням тощо).
Джерело: Бібліотека вчителя початкових класів. Є. П. Морокішко, В. І. Чепелев. Київ, 1966.